Doe mee aan de

Online Love Experience

Voor wie?

Deelnemen aan de Online Love Experience
is geschikt voor ondernemers die actief zijn in de volgende sectoren:

– Bruidsbranche
– Leisure Branche
– Huis & Inrichting
– Negen maanden
– Sport & Spel
– Uitjes en Reizen
– Food & Beverage
– Beauty Branche

De doelgroep van stellen die we hiervoor benaderen is; verliefd, verloofd & en nog te trouwen. Door de doelgroep breder te pakken kunnen we een experience creëren voor een grotere groep dan slechts de toekomstgerichte bruidskoppels. Denk dus ook aan huwelijksaanzoeken, bachelor & bachelorette party’s.

De organisatie zal op basis van alle aanmeldingen zorgen dat er een mooie variatie aan deelnemers is om een volledigere ervaring neer te zetten voor de bezoekers en concurrentie onder de deelnemers zoveel mogelijk te vermijden. 

Wanneer?

Dit jaar organiseren wij vanuit het Bruidshuys drie keer een Online Love Experience. Telkens met een nieuw thema voor een frisse look en variatie. De data en thema van de volgende edities zijn onder voorbehoud, als volgt:

  • 14 t/m 21 maart — Once Upon a Time
  • 12 t/m 19 september – You Rock My World
  • 12 t/m 19 december – Great Gatsby
Er zijn al meer thema’s bedacht voor  nog meer online events in 2022.

Resultaten

Tijdens de eerste editie in maart mochten wij bijna 10.000 bezoekers verwelkomen in acht dagen. Dit waren gemiddeld 1224 unieke bezoekers per dag. Een enquête onder de bezoekers gaf aan dat ze de algehele ervaring erg leuk, bijzonder en waardevol vonden, zeker in een tijd waarin dit soort events live helaas niet kunnen plaatsvinden. De puntjes van kritiek vanuit de bezoekers-enquête worden meegenomen om de volgende editie nog beter te maken.

Ook de deelnemers waren enthousiast en gaven Het Bruidshuys gemiddeld een 8,5 voor de organisatie en marketing van deze eerste editie. Ze vonden allemaal het huren van een digitaal kasteel en de ervaring eromheen de investering (meer dan) waard. Ook voor de deelnemers voegen we meer waarde toe aan de volgende edities, er komt ‘in’ en onder digitaal kasteel op ieders pagina meer ruimte om zichzelf en het aanbod van hun onderneming te kunnen presenteren.

Dit is er te beleven

Graag laten we je zien hoe de Online Love Experience er uit ziet en welke functies het gehele evenement inhoud. 
Elke editie zal vanwege het thema versierd worden met nieuwe illustraties van Marjolein Paalvast en wellicht voeren we in de loop van tijd meer verbeteringen uit of voegen we nieuwe elementen en functies toe aan de event-ervaring voor de bezoekers en/of deelnemers. Hieronder een kleine uitleg over de drie soorten pagina’s die je in elk geval terug gaat vinden op de Online Love Experience.

De plattegrond pagina

De plattegrondpagina is de ‘home’ van het evenement. Hierop wordt de bezoeker ontvangen en van harte welkom geheten. Er zijn instructies voor de bezoeker met betrekking tot hoe over het evenement te navigeren, de sfeer wordt neergezet in beeld (en geluid) en vervolgens vinden ze de geïllustreerde plattegrond met legenda. In deze legenda zijn alle namen van de deelnemers te vinden en klikbaar om direct naar hun kasteel te gaan. Om het bezoek een snelle start te bieden en hen eerlijk en organisch te verdelen over de deelnemende ondernemers, wordt er ook gezorgd voor een startknop die de bezoeker naar een willekeurig kasteel als startpunt leidt. Vanuit hier klikken ze met de navigatie door naar de volgende pagina of kunnen gemakkelijk terugkeren naar de plattegrond.

De kasteel pagina

Voor iedere deelnemer die een digitaal kasteel huurt tijdens een van de edities wordt een persoonlijke pagina opgebouwd met als basisachtergrond deze illustratie van een kasteel. Om de bezoeker geëngageerd te houden, schotelen we niet elke keer exact hetzelfde beeld voor, maar zorgen we voor een aantal kastelen met ieder kleine variatie (zoals in deze de muisjes met lichtsnoer). Op deze illustratie plaatsen de webdesigners jouw profielfoto in de spiegel (hierbij komt ook de introductievideo) en rechts in het beeld jouw logo. Hiermee stel je jezelf en onderneming meteen voor aan de bezoeker. 

Daaronder komen jouw gegevens en je aanbod. Er is ruimte voor een gezellige en informatieve introductie tekst, daarbij drie knoppen voor website, social media en contact. Hieronder volgt een omschrijving van het ‘cadeautje’ wat de ondernemer de bezoeker aanbied en een simpel formulier voor naam en email-adres om deze gratis digitale goodie/bonus/korting aan te vragen. Om jouw producten en diensten zo goed mogelijk uit te lichten zij er drie plekken voor foto’s of video’s met elk een titel of korte tekst en desgewenst een link naar een specifieke pagina m.b.t. dit product/dienst. Het formaat van de foto of de lengte van de video is vrij.

Wil jij graag een gratis workshop aanbieden of een hele rondleiding of presentatie geven, dan kan dit op een van deze drie plekken. Er is ook een mogelijkheid om dat live te doen, mits van tevoren te programmeren (Google Teams). Dit betekent echter dat je een plek om de hele week een product of dienst uit te lichten inruilt voor een koppeling naar je live sessie.

Huurprijs kasteel per editie: 195,- exclusief BTW

Op deze pagina kun je de vormgeving en functionaliteiten van een digitaal kasteel bekijken en ervaren. Hiervoor hebben we de content zangeres Anita Leenders gebruikt om een goed beeld te schetsen.

Een advertentie pagina

Op de type pagina’s bieden we ondernemers de kans om reclame te maken voor hun bedrijf in zijn geheel of een product/dienst in het bijzonder. De pagina heeft een sfeervolle geïllustreerde achtergrond gekregen met daarvoor drie klapborden waarop de posters komen. Deze poster dien je zelf aan te leveren volgens bepaalde specificaties. Is dat voor jou geen gesneden koek dan is het ook mogelijk om het uit te besteden aan een van onze (web)designers Soraya Buné. Onder elk bord is ruimte voor drie buttons met invulling naar wens, bijvoorbeeld website, social media en contact. 

Op dit moment is nog er nog geen demo voor deze pagina op de Online Love Experience aangezien dit een nieuwe functie is die wij toevoegen aan de eerstvolgende editie. Om toch een beeld mee te geven van de lay-out en functionaliteiten van zo’n pagina kun je een kijkje nemen op deze demo pagina die het team van OnlineMarktDesign in samenwerking met een andere illustrator vorm gaf.

Huurprijs reclamebord per editie: 75,- exclusief BTW (zelf poster aanleveren of tegen een meerprijs te bestellen.)

Meld je aan

Ben jij er klaar voor om  je online bereik te vergroten en met een groep ondernemers samen een prachtig evenement voor de liefde te vullen? Meld je dan aan via onderstaand contactformulier en organisator Pam van den Dungen neemt contact met je op om de mogelijkheden verder persoonlijk door te spreken.

    Volledige naam

    E-mail Adres

    Telefoonnummer

    Dit event is mede mogelijk gemaakt door Online Markt Design ism Marjolein Paalvast voor illustraties. Ook interesse in het organiseren van een eigen online event volgens deze structuur? Kijk voor meer informatie op www.onlinemarktdesign.nl en neem contact op voor een vrijblijvende offerte.